Календарно-тематичне планування з інформатики 10-11 клас
(академічний рівень)
(академічний рівень)
10 клас
№
уроку
|
Тема
уроку
|
К-ть
годин
|
Дата
проведення
|
|
|
1. Інформаційні технології у навчанні
|
2
|
|
|
1
|
Навчання в Інтернеті
|
1
|
3.09
|
3.09
|
2
|
Програмні засоби навчання іноземних
мов
|
1
|
10.09
|
10.09
|
|
2. Текстовий процесор
|
7
|
|
|
3
|
Створення нумерованих і маркованих списків. Налаштування
параметрів сторінок. Створення колонтитулів. Перегляд документа в різних
режимах. Друк документа.
|
1
|
17.09
|
17.09
|
4
|
Таблиці в текстових документах. Вставлення зображень у
текстовий документ і налаштування їхніх властивостей.
|
1
|
24.09
|
24.09
|
5
|
Практична робота №1. Робота з таблицями і зображеннями у текстових
документах.
|
1
|
1.10
|
1.10
|
6
|
Робота з редактором формул. Практична робота №2.
Робота з редактором формул.
|
1
|
8.10
|
8.10
|
7
|
Використання стилів, правила стильового оформлення
документів різних типів. Поняття про схему документа. Автоматичне створення
змісту документа.
|
1
|
15.10
|
15.10
|
8
|
Поняття про шаблон документа; створення документа за
допомогою майстра. Настроювання середовища користувача текстового процесора.
|
1
|
22.10
|
22.10
|
9
|
Практична
робота №3. Використання стилів і шаблонів документів. Настроювання середовища
користувача текстового процесора.
|
1
|
5.11
|
5.11
|
|
3. Комп’ютерні презентації
|
6
|
|
|
10
|
Поняття
презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення.
|
1
|
12.11
|
12.11
|
11
|
Створення презентації за допомогою різних можливостей.
Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
|
1
|
19.11
|
19.11
|
12
|
Практична
робота №4. Розробка слайдової презентації.
|
1
|
26.11
|
26.11
|
13
|
Створення текстових написів і вставлення графічних
зображень на слайди презентації.
|
1
|
3.12
|
3.12
|
14
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда.
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
|
1
|
10.12
|
10.12
|
15
|
Практична
робота №5. Анімація в слайдових презентаціях.
|
1
|
17.12
|
17.12
|
|
4.
Електронні таблиці
|
|
|
|
16
|
Поняття електронної таблиці.
|
1
|
24.12
|
24.12
|
11 клас
№
уроку
|
Тема
уроку
|
К-ть
годин
|
Дата
проведення
|
|
|
1. Інформаційні технології в навчанні
|
8
|
|
|
|
1.1. Програмні засоби навчання математики
|
7
|
|
|
1
|
Вступ. Інструктаж з техніки безпеки. Призначення
математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора
|
1
|
4.09
|
4.09
|
2
|
Автоматизація
математичних обчислень. Практична робота №1. Автоматизація математичних
обчислень
|
1
|
7.09
|
7.09
|
3
|
Побудова
графіків функцій з однією змінною. Практична робота №2. Побудова графіків
функцій
|
1
|
11.09
|
11.09
|
4
|
Знаходження
наближених значень розв’язків рівнянь і систем. Практична робота №3.
Знаходження розв’язків рівнянь і систем рівнянь
|
1
|
14.09
|
14.09
|
5
|
Розв’язування
задач на пошук екстремумів
|
1
|
18.09
|
18.09
|
6
|
Додаткові
можливості математичного процесора
|
1
|
21.09
|
21.09
|
|
1.2. Програмні засоби для підтримки навчання
|
2
|
|
|
7
|
Огляд
програмних засобів для підтримки навчання
предметів природничого типу
|
1
|
25.09
|
25.09
|
8
|
Контрольна
робота №1
|
1
|
28.09
|
28.09
|
|
2. ови алгоритмізації та програмування
|
24
|
|
|
|
2.1. Базові поняття програмування. Засоби
візуальної розробки програм
|
9
|
|
|
9
|
Поняття
програми як автоматизованої системи
|
1
|
2.10
|
2.10
|
10
|
Поняття алгоритму. Властивості
алгоритмів
|
1
|
5.10
|
5.10
|
11
|
Принципи роботи в середовищі
візуальної розробки програм
|
1
|
9.10
|
9.10
|
12
|
Поняття форми, елемента
керування. Практична робота №4. Створення, компіляція й виконання
найпростішого програмного проекту
|
1
|
12.10
|
12.10
|
13
|
Поняття оператора
|
1
|
16.10
|
16.10
|
14
|
Конструювання форм. Практична робота №5. Розміщення на
формі елементів керування та настроювання їх властивостей
|
1
|
19.10
|
19.10
|
15
|
Практична робота №5. Розміщення на формі елементів керування
та настроювання їх властивостей (продовження)
|
1
|
23.10
|
23.10
|
16
|
Поняття змінної. Практична робота №6. Введення й виведення
даних, робота зі змінними
|
1
|
26.10
|
26.10
|
17
|
Поняття операції та виразу. Практична робота №7.
Налагодження програм
|
1
|
6.11
|
6.11
|
|
2.2. Основні етапи розв’язування задач за
допомогою комп’ютера
|
15
|
|
|
18
|
Форми
опису алгоритмів
|
1
|
9.11
|
9.11
|
19
|
Запис
логічних виразів мовою програмування
|
1
|
13.11
|
13.11
|
20
|
Практична
робота №8 «Складання програм із розгалуженням»
|
1
|
16.11
|
16.11
|
21
|
Практична
робота №8 «Складання програм із розгалуженням»(продовження)
|
1
|
20.11
|
20.11
|
22
|
Поняття
підпрограми та її аргументів
|
1
|
23.11
|
23.11
|
23
|
Стандартні
функції, призначені для роботи з графікою
|
1
|
27.11
|
27.11
|
24
|
Алгоритмічна
конструкція повторення
|
1
|
30.11
|
30.11
|
25
|
Розв’язування
задач, що потребують обчислень з ітераційними формулами
|
1
|
4.12
|
4.12
|
26
|
Практична
робота №9 «Програмування циклічних обчислень»
|
1
|
7.12
|
7.12
|
27
|
Практична
робота №9 «Програмування циклічних обчислень»(продовження)
|
1
|
11.12
|
11.12
|
28
|
Поняття
масиву
|
1
|
14.12
|
14.12
|
29
|
Робота
з масивами
|
1
|
18.12
|
18.12
|
30
|
Практична
робота №10 «Оброблення масивів»
|
1
|
21.12
|
21.12
|
31
|
Практична
робота №10 «Оброблення масивів» продовження)
|
1
|
25.12
|
25.12
|
32
|
Контрольна
робота №2
|
1
|
28.12
|
28.12
|
Немає коментарів:
Дописати коментар